Chcąc przedstawić klientom kluczowy produkt/usługę warto stworzyć dla niego indywidualną mikrostronę. Dzięki wyeliminowaniu wszelkich zbędnych elementów strony WWW cała uwaga skupia się na prezentowanym produkcie/usłudze. Potencjalny klient nie musi szukać informacji w zakładkach, ponieważ wszelkie informacje zawarte są na ograniczonym obszarze jednej strony. To element najbardziej zwracający uwagę. W tym miejscu musimy podać korzyści, które można uzyskać dzięki tej ofercie. Dobrze dobrane zdjęcia zachęcają do podjęcia akcji przez użytkownika. Zdjęcia słabej jakości lub źle dobrane do przekazu, spowodują zamknięcie strony przez klienta.. Strona promocyjna ma zachęcić użytkownika do danej akcji, czyli np. zakupu produktu czy usługi. Opis musi być rzetelny i konkretny w przekazie. Użytkownik nie może czuć jakichkolwiek niejasności spowodowanych przez niejednoznaczy opis. Na każdej stronie promocyjnej musi znaleść się informacja, jakie dokładnie korzyści odniesie klient po zakupie. Dzięki temu strona promocyjna spełni oczekiwania klienta i zachęci go do skorzystania z oferty. Prosty przekaz.
Same konkrety. CECHY SKUTECZNEJ
STRONY PROMOCYJNEJ. Zachęcający nagłowek
Wysokiej jakości zdjęcia
Dokładne i jednoznaczne opisy
Podkreślenie korzyści dla klienta